Daihatsu će se krajem siječnja 2013. godine povući iz Europe, pa tako i iz Slovenije, najavio je nedavno japanski proizvođač automobila u vlasništvu Toyote. Darko Šparl, koji vodi Daihatsu u Sloveniji od 1987., ispričao je kako su 1990. zabilježili rekord od 4057 prodanih automobila, a u prvoj su ih polovici 1991. prodali čak 3700. Konkurencije tada skoro pa i nije bilo, osim Hyundaija, a cijene su zbog niskog jena bile povoljne. Od 1993. godine marka je postajala sve slabije zastupljena zbog rasta cijena, što je Daihatsu pokušao riješiti proizvodnjom u Poljskoj.
Daihatsu će se krajem siječnja 2013. godine povući iz Europe, pa tako i iz Slovenije, najavio je nedavno japanski proizvođač automobila u vlasništvu Toyote.
Darko Šparl, koji vodi Daihatsu u Sloveniji od 1987., ispričao je kako su 1990. zabilježili rekord od 4057 prodanih automobila, a u prvoj su ih polovici 1991. prodali čak 3700.
’’Konkurencije tada skoro pa i nije bilo, osim Hyundaija, a cijene su zbog niskog jena bile povoljne’’, pojasnio je Šparl.
Od 1993. godine marka je postajala sve slabije zastupljena zbog rasta cijena, što je Daihatsu pokušao riješiti proizvodnjom u Poljskoj. Godine 2000. slovenskim se ulicama vozilo 4337 Daihatsua, a krajem 2009. samo njih 1433.